Ikea

Idag var en lämplig dag på Ikea pga det äckliga vädret!
Emlan och jag åkte dit, vi började med en lunch, och sedan handlade vi lite smått.
Efter besöket på Ikea gick vi till rödakorset och köpte vaser!

Efter det mötte vi upp Markus på lotten, 14 kg potatis har han satt nu, Emlan och jag gick runt och tittade på alla andra lotterna och blötte ner våra stackars skor och fötter.

Lotten har även fått en dynlåda nu, som man även kan sitta på!





Nyss var jag med om en nära döden upplevelse!
Jag epilerade mina ben!

AJ!


Markus och dynlådan

Vaserna jag köpte idag


Kommentarer
Postat av: Intresserad

Vart köpte ni dynlådan och vad kostade den? Är intresserad av en såpass stabil dynlåda själv.

2010-07-07 @ 12:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0