Dålig sömn, stadsbesök och husköp!

Jag har under de 3 senaste nätterna sovit ganska lätt och drömt mkt och därför varit väldigt trött! Så jag såg fram emot en efterlängtad sovmorgon imorgon! Men då ska de komma och fixa våra kranar imorgon någon gång mellan 8-14. Och jag vill inte ligga och sova när de kommer, så de är väll bara att pallra sig upp imorgon bitti! SUCK!

Efter jobbet idag mötte jag upp moster Veronica på stan, vi spenderade pengar på kläder, åt en god middag och drack öl, eller cola =)
En mysig kväll!

Jag gick in på hemnet en sväng, och råkade hitta ett hus jag vill ha! Så nu ska jag vinna lite pengar på triss eller lotto så jag kan köpa det! Sen är ni välkomna med flyttgröt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0