Pyssel

Idag åkte jag till min mosters skola. De hade pysselgrupper. Mosters grupp skulle göra lertomtar och andra grupper bakade. Jag fick sitta med i lergruppen men jag pysslade med pärlor. Jag gjorde lite inspirationssmycken som de kan ha sen när de ska göra smycken. Det var roligt. Dock låg alla småpärlorna hullerombuller! Så man fick sortera innan man började. Mina småpärlor och även "storpärlor" är sorterade! Gud va det underlättar!!
2 armband och 1 halsband han jag göra!

Efter det hämtade Markus upp mig och vi åkte och handlade
Sen har kvällen mest spenderats frammför tv'n

Imorgon ska jag jobba igen, efter en skön långledighet! På fredag får jag veta om jag får ledigt över jul! Håll tummarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0