Tajming och Otajming

Idag har jag och Markus flängt runt på olika affärer!
Ikea, Em-möbler, ewemöbler, jysk, och plantagen!
Vi fick även lite donken lunch, vi åt på donken i närheten av mormor och morfar, så efter maten ringde vi dom och kollade var dem var, ( vi tänkte åka hem te dom å låna internet ). Dom var ute och åkte bil, precis som vi, de komiska var att vi möttes under samtalet! -Men nu möst vi ju! så skrattade vi. de måste var slumpen att de blir så dära.

När vi kom hem på eftermiddagen pratade jag i telefonen, Markus hade gått i förväg hem,. så öppnar jag dörren å känner inte igenmig, så i telefonen säger jag, antingen har de målat om i min trappuppgång eller så har jag gått fel.
Komiskt, jag har klagat så mkt på våran trpapp, de saknas färg på väggaran och de är fullt med klotter, så idag! målar de om, 2 dagar innan vi flyttar, irriterande :P

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0