Effektiv dag!

Idag har jag varit effektiv, jag inser att man hinner mkt om man går upp vid 7!
Jag åkte först på jobbintevju, den va skum, typ 5 min lång, hon ville bara veta om jag hade erfarenhet eller utbildning inom ett visst område, inget om vem jag var som person. vilket jag skulle tycka var grymt mkt viktigare inom det yrket,

Efter det åkte jag på stan, köpte sulor till mina gortexkängor eftersom de gamla bara knölade ihop sig, 
Gick även in på arbetsförmedlingen, skulle boka tid med min handledare, 
Det var rekryteringsmässa där idag så de va sjukt mkt folk, 
sen hade han tydligen mailat mig om en tid, ( jag kollade mailen de sista jag gjorde innan jag åkte imorse)
så jag skynda mig där ifrån, slippa allt folk. 
Jag hade dock inte fått nått mail. så måste väll gå dit igen!

åkte till Västertorg och handlade lite lunch som jag kunde äta i nya lägenheten =)
Handlade även diskmedel och diskborste.
jag hade picknick på vårat köksgolv extremt romantiskt!

Efter lunch började jag packa upp kartonger! 

Alla dessa packade jag upp, sopsäcken är full med tidningspapper!


Så här ser det ut för tillfället, mer blir det



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0