Visit på Vovvenslekis =)

Idag fick jag ingen sovmorgon, trots att jag var ledig :(
Markus och jag åkte till läkaren där Markus skulle lämna prover, på vägen hann vi säga hej i stadsträdgården en snabbis, de har redan börjat riva upp vårblommorna :(
Efter de åkte jag med mot Markus skola, fick skjuss till Bro, tog tåget där ifrån till Jakan,
I Jakan gick jag och hälsade på Vovvenslekis =) jag hade inte visat mig där på 1 år.. dåligt tycker jag :P
Hundarna var trötta, men de va roligt ändå =)
Efter en visit där åkte jag hem till mina hundar och tog ut dom en sväng..Gick och kollade på Handlarn och Amigo som någon roat sig med att elda ner...
Efter det blev de en tupplur på soffan..

Bilder från vovvenslekis


Zingo

Doris

Cleo

Meya

Siri



Handlarn och Amigo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0