Midsommar 2009

Min midsommar berättar jag om genom bilder med lite bildtexter


Jag åkte till Sanna i Edsbro, i det här fina huset bor hon, Johan och djuren, ( ibland även catta )


Sanna och Catta hade förberett middagen, eftersom jag kom så sent, Grillat + pommes och sås! kanongott!


De hade även gjort en god paj till efterrätt med rabarber och jordgubbar


Efter middagen blev de en hel del pokerspelande, de började bra, sen spårade det ut!


Hon som vann!


Vi hade alla gått upp tidigt, så vi var ganska trötta, men inte kom vi i säng tidigt för det,

Dag 2

Efter vi alla ätit frukost gick vi på promenad


Viggo har laddat upp med bajspåsar och allt, redo att gå!


Vi gick förbi Edsbro Bruk innan vi kom in i skogen


Fullt med mygg var det i skogen :(


Maja och Viggo


Maja på promenad =)


Efter promenaden blev det lunch och där efter kortspel igen, denna gång 7an och vänd 10


Viggo var trött efter promenaden


Viggo


Maja och Viggo


Viggo i full fart mot centrum


Så här gulligt är de på vägen till Edsbro centrum från Sannas hus

 
Edsbrokyrka passerade vi oxå


Viggo tycker att Maja är fin =)


Sen var det dags för mig att ta mitt pick och pack å åka hem, jag fick sitta i Rimbo i 45 min, Sl är drygt! och Rimbo var inge fint samhälle :P


Jag har haft det hur bra som helst med Sanna och Catta, dumt att vi inte ses oftare :(



 


Kommentarer
Postat av: Cia och Maja

Håller med dig fulständingt har varit en toppen helg! och varje gång vi ses så börjar man undra varför gör vi det inte oftare

vi får försöka ändra på det???

Maja hälasar och säger att hon också haft det supper bra under helgen

ses snart

kram Cia

2009-06-22 @ 08:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0