Lördag i Skellefteå

På lördagen gick tjejerna ( Anki, Matilda och jag ) på stan, Pojkarna ( Bosse och Markus ) Sjösatte båten i älven,
Jag hittade ingenting på stan, :(
Efter en stund på stan köpte vi med oss fika och mötte upp pojkarna vid älven, vi  tog båten ut till Kyrkholmen och fikade, Butterbullar bjöds det på, ett bakverk som bara finns i norrland?


Markus äter butterbulle

Familjen Löfgren på älven

Matilda åker båt

Jag åker båt

På kvällen var det middag hos Ulf och Jenny

Ulf sköter grillen


Efter maten gick vi en promendan och samlade på oss myggbett


pojkarna badade fötterna

Efter promenaden gick vi tillbaka och spelade spel, sen fick jag köra hem och Markus föräldrars bil är så lättkörd :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0