Fredag i Skellefteå

På fredagen skulle vi på begravning och ta farväl av Markus farmor Tori,
Det var både tungt och sorligt :(
Men oxå fridfullt och fint!

Sov gott Tori


Efter begravningen var det lunch och tårta i Nordanågården,
Fick chansen och träffa Markus släkt på Bosses sida, vilket jag inte gjort tidigare!


Edward


Edward och jag

På eftermiddagen kom Markus moster och morbror, kusin Kicki och kusinbarnet Edward och vovven Tone på besök, Vi åt en god grillade middag sen bar det av mot Bjuröklubb för att titta på en orgenteringstävling, Orgenteringstävlingen låg ganska nära där min familj ska vara på semstern, så vi åkte och tittade på de huset vi hyrt och de såg riktigt fint ut!

Här tillbringar vi en del av sommaren


Utsikt över havet vid Bjuröklubb


På tävlingen träffade vi på Ulf, Han bjöd in oss på middag på lördagen, eftersom vi blivit lovade de i en lek på deras bröllop förra sommaren, Egentligen var den middagen tänkt 14/5 men vi flyttade den några veckor,


Tone

Bilden på mig och Edward och den på kistan är lånd av Markus :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0