Jobb och soffa!

Jag får alltid så dåligt samvete när de ringer från jobbet och frågar om jag kan jobba, jag vet att jag ställer upp hur mkt som helst och så ofta jag kan, denna vecka har jag tackat nej 2 gånger, de känns inte snällt!
De ville att jag skulle jobba imorgon dag, det var dock min enda lediga, jag orkar inte jobba 13 dagar på rad, jag är inte riktigt konstruerad för det, Speciellt inte eftersom Markus är borta på dagarna och jag på kvällarna och vi aldrig ses typ.
Så imorn när han kommer hem från skolan ska vi hitta på något!

Idag hann vi dock med att gå en snabbis på Ikea!
vi kollade på soffa till nya lägenheten,
och vi tycker inte alls lika,(som vanligt)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0