en lista

Vad..
hade du på dig idag?: klänning leggings
har du gjort under dagen?: bakat å diskat
har du för frisyr?: utsläppt å fönat å plattat
ska du göra innan dagen är slut?: kalasa
har du inte hunnit med idag?: bäddasängen
ska du göra imorgon?: fylla år =)
vill du göra i helgen?: ha kalas =)
åt du senast? smält choklad
är det allra bästa med dig?: att jag är snäll (A)
ogillar du hos dig själv?: massor?

När..
vaknade du i morse?: första gången vid halv 6, men gick upp vid halv 11 =)
är du rädd?:  om jag är ute ensam i mörkret
grät du senast?: minns inte
skrattade du senast?: nyss:P
gjorde du senast något du egentligen inte ville?: idag? diskade!
gav du en komplimang senast?: idag, om matildas tårta!
Vem..
kramade du senast?: Abbe
saknar du?: mina rödingar
kysste du senast?: Markus
vill du spotta på?: någon elak?
skulle du vilja se ut som?: nån super snygg:P
gjorde dig arg senast?: markus antar jag? :P

Antingen eller:
Glass eller godis? godis
Morgon eller kväll? kväll
Skidor eller pulka? pulka
Julafton eller födelsedag? julafton
Häst eller hund? HUND
Hjortron eller blåbär? inget .
Sola eller bada? sola
Röd eller blå?: röd
Kan du..
simma fjärilsim?: nej
stå på ett ben?: ja
sjunga riktigt höga toner?: nej
rita snyggt?: absolut inte
baka?: jaa =)
göra volter?: har aldrig kunnat
hoppa upp på en häst med sadel?: nej?
ditt eget mobilnummer? nej *pinsamt*
Har du..
pallat äpplen?: Ja när jag va liten
tagit en främling på rumpan?: nej
tappat något värdefullt i toaletten?: nej
sett en hel porrfilm?: kanske?
skrikit åt en lärare?: nej
blivit dumpad?: ja
förlorat någon nära vän?: ja
varit i Asien?: nej men de skulle va kul!




bara för att få tiden att gå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0