Dålig dag!

Imorse måste jag ha vaknat på fel sida,
allt har gått fel å klockan är bara förmiddag,
jag å markus skulle ha trevlig adventsfrukost, men de sluta me en arg frukost som itne va mysig för femöre,

sen stör jag mig att vi har så mkt mkt saker över allt, vi har 2 stolar mitt på vardagsrumsgolvet, de blir som rondeller man måste gå runt, jag tycker de ska stå i hörnen när de inte används, men då står de ivägen för markus fula bombox!

sen i sovrummet har vi 2 pallar som tar upp massa plats, å de används bara som klädsamlare, å sen den gamla sängen står oxå här, de är så trångt så jag får krupp!

jag försökte få markus å förstå men han va minst lika grinig som jag å tyckte de skulle stå mitt på golvet som rondellet å gud vet vad,

alltid när han är arg på mig sätter han på musik av värsta slag på högsta volym!
han är mogen min karl, han vet att de gör mig ännu mer arg,

snart kommer mina föräldrar å de kommer se ut som en bomb här hemma då igen av oss tänker städa nu!

SUCK!
varför finns sånna här dagar!

Nu ska jag ge mig ut å stänga av musiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0