Ishockey

Idag var vi på Hovet och såg matchen mellan Skellefteå AIK å Djurgården
å jag måste säga att jag iinte fattar något av vad som händer,
å pucken är ju totalt värdelöst liten.
Sen är det synd att sport ska förknippas med poliser, de va endel poliser uppe på läcktarna, går man inte på match för att se lagen spela? slåss de kan man göra någon annanstans, de va inte ens derby, Polisen kanske skulle gjort mer nytta nera på plan, jag tycker de är så osprtsligt å slåss på isen, okej en liten tackling, men inte mera vill jag se!

Matcen slutade 2-0 till Skellefteå.

Jag har aldrig hejat på något lag ( förutom Sverige)
men när jag var mindre var jag djurgårdare bara för att retas med pappa som var hammarbyare,
nu satt jag i Skellefteklackan å klappade händerna när de gjorde mål,. vad händer? har markus manipulerat mig?


Laget tackar klacken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0