i Skellefteå

Mitt på dagen idag anlände jag till Skellefte, 
Markus och Bosse mötte mig i Umeå för att åka vidare till Skellefte,
Vi han bara in innan vi skulle iväg på hockey, ingen roligt match var de :( (så de skriver jag inge om)

men jag har iaf vågat flyga ensam, eller selma va me, men iaf, =) 
både jag å selma fick ont i öronen på ner vägen, eller ja selma skrev iaf :S

Nu har vi både hunnit fika, äta, titta på tv och öppna presenter =)
jag fick en fin tröja av Markus =) å en film
sen fick jag ett jättefint armband och en värmekudde av Markus Familj =) + att jag fick resan hit å hem

å Markus tyckte jag va fin i håret, =) 1a som säger de =) jag har tonat de svart =)


PS, här är de snö =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0