Tidsfördriv

vilken frukt åt du senast? Ett äpple förra veckan..  Borde äta en frukt idag..
hur ofta äter du plockgodis? För ofta 
vilket djur hade du varit, om du fick välja?
  Fågel, bara för att kunna flyga. Fast jag hade vart ständigt rädd för mig sjäv..
tror du att du kommer att få leva ett till liv? nja
vilken familjemedlem står dig närmast?  Lagom avstånd till alla ;)
vad heter du på facebook?  Mitt namn?
vilket barnprogram är roligast? Oj! Jag kan inga :(
äter du kanterna på brödskivan? Bara på runda smörgåsar :)
är du vegetarian/vegan? Nej.. Hur skulle de gå?
har du en egen lägenhet? Tillsammans med Markus
vilken kamera har du? Canon power shot G11
vad vill du bli kallad? Elli
om du skulle återfödas: skulle du vara kille eller tjej? Kan prova att vara kille :P
vad gör du just nu, i denna sekund? Lyssnar på musik och chattar med bästa vän
vilka sidor och program är du inne på just nu? msn, spotify och blogg.se
hur många timmar sov du inatt? Drygt 4 :(
vilken tid gick du upp imorse? 05.50
hur många har du på msn? 11 personer, råkade radera alla här om dagen.. .
hur många blommor har du i ditt fönster? I det här rummet 6 orkideer.
vattnar du dem själv? Ja
te eller kaffe? En balja te!
laddar du ner film/musik olagligt? Nej.
vad har du för påslakan? Svarta och vita
vart är du just nu? I datarummet
tuggar du på något, isåfall vad? Nej
vem är du kär i? Markus<3
har du nån sjukdom? En skruvlös!
vad är du för stjärntecken? Våg
vilken film såg du på bio senast? I rymden finns inga känslor
rött och svart eller vitt och grönt? Meh grönt å rött
frukt eller godis? Godis
vad äter du till frukost? Olika varje dag.. Jag gillar inte frukost :(
vilken typ av film gillar du? Sex and the city
brukar du tejpa över din mun? Japp :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0