Ingen bio..... Idag heller

Gav mig ut i kylan för att finna en bok att kunna läsa på jobbet. 72 kr för en pocket? Skulle inte tro de va! Klickade hem ett gäng böcker på nätet istället! Får vänta lite  länge, men är man snål och ekonomisk så är man!

Snart ska Markus åka till Sthlm och Globen för att se Depeche Mode
Och jag får boka av bion vi skulle se ikväll :(

Förra helgen bokade jag av bion för att jag hade så enorm huvudvärk
Denna helg får jag boka av för Markus valde konstert isällt.
Jag tror inte de blir några Snabba cash förr oss!
Suck!

När Markus åkt ska jag lägga mig i ett varmt bad! Ska även göra hårinpackning och ansiktsmask!

Mina tradera affärer avslutas idag! Blir en liten vinst =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0