Bättre sent än aldrig!

Vi trotsade kylan imorse och åkte till Gränby för att möta upp Veronica och Alex, Killarna åkte skridskor i ca 1½ timme! Bra motionspass för dem!
Jag och Veronica stod och huttrade bredvid isen. Runt 20 minus var det! Burr!
Efter det åkte vi till mormor och morfar och värmde oss. Vi blev bjudna på lunch =) Jag åt en hel slev med soppa! Duktig!
När vi hade tinat upp åkte vi till Gränby centrum och spenderade pengar!
Även rusta och djurhobby fick välbetalda kunder idag! Ett skoställ och kattmat blev det där =)
Storhandling och storstädning är framskjutet till imorgn! Hoppas ork infinner sig!

Nu på kvällen har jag vart duktig och tagit mig i kragen, jag sorterade mina bilder i mappar och det blev så fint!¨
Sen kopierades allt det som bakup på min externahårddisk! Bättre sent än aldrig! Känns rikgtigt bra att ha alla 23083  bilder på 2 ställen!

Nu funderar jag på att installera the sims 3. Och spendera natten i en annan värld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0