Status

Nu har jag jobbat 5 dagar och ser nu fram mot 2 lediga, Idag fick jag dock en förkylning av någon givmild person?
Näsan är täppt och rinner på samma gång :s men annars är jag  pigg och kry!

Efter jobbet idag åkte vi till Ica Maxi och handlade vi skulle bara småhandla, men de gick på drygt 600 kr iaf! och då hade vi 68 kr i rabatt, Jag fick en kupong på 10% på ica. Eftersom jag adressändrat hit! Snältl!
Man får massa saker när man adressändrar iaf om man flyttar till Uppsala! jag har fått nått paket som jag inte hämtat ut från kommunen och sen massa rabbaterbjudanden :D sen har jag fått vykort från olika tandläkare :P.

En dålig sak med att ha adressändrat är att radiotjänst är på mig som fan! 3 ggr har de ringt mig i sommar! Senast idag, men då sa jag att de ringde och sa samma sak för mindre än 2 veckor sen. aha men då är du nog i 2 kampanjer svarade hon i andra änden uppe i Kiruna, KAMPANJ? är inte det något bra?? vad är bra med radiotjänst och tvlicens??

På kvällen kom min lilla familj hit och lämnade plommon och hälsade på katterna, och oss såklart!

Nils sår läker och är fint! Selma är nyfiken men spelar sur :P hoppas d blir vänner snart!


Selma


Nils


Kommentarer
Postat av: Emlan

TVlicensen betalar den underbart reklamfria SVT och sveriges radio. Därav TVlicensen.

2009-09-07 @ 18:30:23
Postat av: Emlan

OBS! Om markus bet. tvavgiften behöver ju inte du också...då är det bara att säga det när dom ringer...

2009-09-07 @ 18:31:57
Postat av: Anonym

Jag har sagt de till dom.. =)

2009-09-07 @ 21:44:08
URL: http://bergflyttarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0