Med kusinerna

Dagen idag var lugn, orkade inte ta mig till stan idag, men ev imorgon =)
Vi var hemma hos kusinerna idag =)
Alex är bra rolig, han somnade i fotöljen brevid oss, och när han sovit en kvart ska jag försöka väcka han,( så han kan sova i natt ) så jag ropar på han och tar han på benet, men han vaknar inte, så jag ropar lite högre, men ingen reaktion, så jag skickar ett sms till Veronica och säger att han inte vill vakna, just då kliver hon in genom dörren, men han vaknar inte då heller, så Veronica pussar på han och försöker väcka han. och till slut vaknar han. något förvirrad dock, Efter ett tag påstår han att han inte alls hade sovit, men insåg ganska snabbt att han hade somnat, Efter ytterligare någon minut frågar han vart han hade somnat, han trodde han hade sovit i sängen.... mkt förvirrad pojke de dära =) men han är söt =)

Vägde kissemissarna idag,
Selma väger som vanligt 3.3 kg men känns tyngre än vanligt..
Nils väger 3.5 kg men känns lättare än Selma, märkligt!



Nils och Selma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0