Blodspår i skogen

Idag la jag och pappa två stycken blodspår ett till Birk och ett till Ronja!
Birks spår var kanske 150-200 meter svårt att veta riktigt, han fick några vinklar och ett blod uppe håll, han klarade dem fel fritt. Dock är han så speedad, en halvtimme innan han fick gå spåret hade han vart ute på lång promenad. Men grabben behövde göra slut på energi! Han sprang fram de gick så fort, jag hinner knappt med bakom. Han tappade spåret två gånger men hittade tillbaka ganska fort igen. Han hittade klöven också! Jag är så stolt! Nästa gång ( ska inte dröja lika länge som till denna ) så ska jag göra ett svårare spår och även låta det ligga mer än 1 timme som vi hade idag ( mer tid än så hade vi inte ).

Ronja tog sitt spår perfekt! Hon tycker inte det är lika roligt som Birk. Hon går i normalt tempo men väldigt nogrant.  Hon fick ett spår på 100 meter utan bloduppehåll eller "stora" vinklar. Hon tappade inte spåret någon gång!

Jag är en stolt matte :D


Birk

Ronja

Fler bilder finns här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0