Lite bättre

Idag känns allt lite bättre, som om de går åt rätt håll iaf!

Jobbade imorse och de va hemskt att kliva upp kl 7, speciellt när man har svårt att somna på kvällarna,
jobbade bara 30 min och gick hem och la mig 1 timme, sen var de bilskolan, och idag gick de riktigt bra =)

efter det gick jag på stan och handla tuchpennor, och sen åkte jag till centrum och köpte tulpaner till markus och mjölk!

sen var de dags att jobba igen, :(

när jag kom hem åkte jag och Makrus till Ica Maxi och handla,

Markus jobbar hela dagen  och jag hela kvällen så vi ses inte förens 21 på kvällarna nu mera :s

sen måste jag skria Grattis Matilda till KÖRKORTET :D

Kommentarer
Postat av: Matilda

taaaaack :D

2009-01-13 @ 23:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0