Banankartonger och Lpskrivor

Idag va både jag å Markus lediga,
Blev som vanligt väckt av telefonen i morse, dock vid 10 så det var inte så farligt,
eftrer vi vaknar till liv, mm så åkte vil runt lite, å hamnade hos mormor å morfar på fika, och hämtade banankartonger som vi ska ha i flytten, sen lurade Markus in mig i en secondhandaffär, där de har flera tusen lp-skivor, och Markus kollade på alla, det tog 1 ½ timme, och jag höll på att dö av uttråkhet, å inte en skiva fick han med sig där ifrån.
suck!

nu har vi just kommit hem och jag är trött, :(


Markus kikar på LP's


Förutom skivor säljer de allt annat, sakerna är huller om buller


en liten del av alla de tusentals skrivor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0