Katter

I mitt område verkar katter inte ha något värde, igår var en hemlös katt å hälsade på mig på ballkongen. han fick lite mat =) men han är inte så kelig, å inte så söt, han går inte alls ihop med Abbe, de är en ganska elak katt, men de är synd om han, enligt ett rykte blir han matat av en alkis i området, å katten ser ut å få mat å så.

i samma veva som Abbe flyttade in tog samvetet(kattförening) hand om 2 katter här i området, å jag tror de finns betydligt fler katter i det här området som inte har någon ägare :(

jag vill gärna ha en kompis till Abbe, å skulle gärna ta en från samvete eller en annan kattförening, men då är katterna kastrerade å jag vill ta kattungar på min kisse, så vi får se hur de blir med katter,! men om jag får jobb snart så blir d nog en kisse till snart.!  men vill ha råd å ha katt, =)



Katten på ballkongen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0