Bilkörning

Igår övningsskörde jag, å eftersom jag knappt har kört i sommar så blir man lite sämmre, men men jag körde till stinsen där vi var å handlade massa kläder å fika =)

å sen körde jag till tcentralen å lämnade av mig själv:p
de gick bra men de är så sjukt mkt idioter ute!
Jag skulle svänga vänster in på en parkering, å kör å ställer mig lite vänster, då ställer sig en bil som ska svänta oxå så jag inte kan sväng om jag inte lägger om ratten helt vilket jag gör å svägner i infarten till parkeringer står en bil parkerad å jag kan inte annat än å backa mitt utanför centralen, STRESS Å PANIK!
jag tror inte jag gjorde nå fel eller jag gjorde som pappa sa iaf sen va de alla andra idioters fel! SUCK
man ser så mkt idioter när man är ute å kör,

jag försöker hålla hastigheterna när jag kör, men de är svårt de blir oftast lite för fort, så jag övar typ på å hålla prick 70 om de är 70, å mina medtrafikater gillar inte att jag kör "sakta" (lagligt) så då kör dom om de mest idiotiska omkörningarn, över heldraget å när d kommer möte å allt
SUCK på folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0