Ams

Idag var de dags för arbetsförmedlingen för min del, vi kom inte fram till så mkt men jag ska ringa dom 1 gång i månaden och säga hur d går, WOHO jag slipper gå dit =)

efter det skulle jag gå en sväng på clas ohlson å jag riktigt storhandlade där, de har nog aldrig hänt tidigare, köpte en näshårstrimmer till Markus :P 2 pärmar som jag sak har viktiga papper (de räckte tydligen inte med den jag har) och sen en hålslagare så jag kan sätta in papprena i pärmen! lagom till när jag skulle cykla hem kom regnet..varför??

Vid 4 ska jag ta en liten promenad till macken å möta markus som ska hämta ut nå sak där och sen ska vi åka å handla.. måste storhandla, :( mat å diskmedel å allt sånt tråkigt!

men men
/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0