frågor och svar

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:  Jag brukar fixa min piercing..
Titta på dig själv i spegeln: Ja, men bara ibland
Gnälla: jaa, på min ekonomi, arbetsmarknande, å på markus :P
Skrika: Oftast inte..
Sova: Ja, jätte mkt oxå! sovmorgon, middagslur å läggdags tidigt!
Ha ångest: Ja.. pengar penagar pengar..
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: nej
Vilja dö: NEJ
Drömma mardrömmar: Ja.. ibland hälfen av drömmarna jag minns är elaka!
Drömma sexdrömmar: inte som jag minns?
Ta droger: Nej aldrig
Försöka vara annorlunda: Jag vill inte sticka ut!
Klä dig i svart: Ja! det är fint!
Gå till kyrkan: någon gång per år
Gå i skolan: nej..
Röka: aldrig!!!
Ha sex? Jag är orörd å pryd!
Ljuga: Vita lögner i nödfall, men nästan aldrig!
Hata folk: Hata? kanske ogilla?
Lita på folk: det är svårt

VEM:
Saknar du: 
Mina pojkar 
Vill du döda: ingen just nu...
Rörde dig sist: mamma kanske? jag tror hon krama mig :P
Vill du slå: ingen?
Kysste dig sist: Markus
Vill du kittla: Någon kitlig?
Kramade du sist: Mamma
Vill du prata med: Markus
Skrek du på sist: Birk :P
Vill du vara som: Mig?
Sårade dig sist: Markus.. när han inte ville åka med mig hem
Vill du bli galet full med: Ìngen
Gjorde dig riktigt glad senast: vet inte?
Fick du sms från senast: Matilda
Ringde dig senast: Markus
Är snyggast på jorden: de är nog jag? HAHAH ingen aning :P 

HAR DU:
För många vänner:
Nej?
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Nej
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Nja.. halsproblem..
Någon skada: inte nu
Färgat håret:  mitt hår är förstört.. utväxt nu iaf..
Brutit några ben: Nej!
Några piercings: Öronen å näsan
Egen dator: Japp!
Bra självförtroende:  nja..
Kysst någon: Bara Markus
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja, till Markus ibland?
Bjudit ut någon: Nej!
Varit kär: Ja
Dumpat någon: ja
Stulit någonting: Aldrig.. bara godis från min syster
Lämnat landet: semester
Tuttat eld på nått: ljus =)
Gjort något olagligt: ¨gått mot röd gubbe?


HUR:

Går du: sakta
Svarar du i telefonen: Hallå (i mobilen) hej det är ellinor (i hemtelfonen)
Fördriver du tiden: Tv nätet  sova
Mycket pengar har du: så jag klarar mig iaf.. men inte så mkt..
Tjänar du pengar: ca 1000 kr i månaden..
Ofta diskar du: för sällan
Ofta städar du: för sällan
Många stör du dig på: några
Ofta träffar du din familj: varje eller varannan helg?

TROR DU:

Att du kommer bli något: Tvivlar på det :(
På gud: Nej
På rymdvarelser:  något liv i rymden måste d ju finnas?
Att folk tycker om dig: Absolut. några =)
På ett liv efter detta: som jord?
Att fiskar kan tänka: Det kan de säkert på nått sätt
Att du kommer leva länge: Jag ska bli 100 år  minst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0