Ljud som bara låter

Min karl han gillar ljud,, ja sånt skit som låter, han gillar att låta, att göra ljud me synthen eller olika program i datorn, observera att de är ljud inte melodier, jag hade itne haft något emot att han spela kanske en låt eller så, men nu sitter han bara å gör ljud, hittar han ett ljud så gör han d inte bara 1 gång inte 2 heller u tran kanske 1000 gånger efter varandra! ni förstår va störande, ibland bytar han dessa 1000 till att kanske vrida på en ratt så de låter nästan exakt lika datan, då måste han prova de 100 gånger, så här håller de på varje dag... ljud ljud ljud, jag hatar när de låter, jag blir stressad i hela kroppen, spänd å irriterad, koncentrationen försvinner å man kan bara tänla på plipp plopp å skrål..
visst de här är hans intresse, å han ska få hålla på med sitt intresse, men måste jag höra?
ibland har han hörlurar i, men han har ofta så högt att de läcker igenom å hörs i hela lägenheten iaf..

suck på ljud som bara låter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0