Körning och shopping

Imorse hade jag körning, bara 40 minuterslektion, 25 av dom var *låtsasuppkörning* å jag va godkänd =)
nästa gång ska vi köra en 40 minutersuppkörning :S

Efter körningen hämtade Markus upp mig och vi åkte till Gränby C de hade ingviging igår på de nya affärerna, de va hur mkt folk som helst, efter de åkte vi te mormor å morfar på snabbfika å hämtade kattburen, å sen bar de av te djuraffären å handla en ny kattoa, en sån me tak =) så förhoppningsvi skvätts inte så mkt san ut,

efter de kom markus på en otroligt rolig lek, den hette full gas eller ingen gas, så antigen gick bilen sagta så den nästan stanna eller så gasa den upp som fan, åhh jag va så arg! man leker inte i trafiken!

när jag har tagit mitt körkort ska jag skjussa runt han så vi kommer fram tryggt å säkert!

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0