Kortspel

På min praktik spelar vi en hel del kort! oftast 7an, igår skulle jag lära mig hjärter, jag har spelat de på datorn någon gång med blandad framgång, jag har aldrig intresserat mig för att läsa reglerna så de går som de går,
fick lära mig reglerna igår, han bara spela 2 varv på praktiken, Vi skulle fortsätta spela idag, så jag gick hem å tjuvtränade på datorn! jag skrev in praktikantTanternas namn och Moa den andra praktikantens namn! å Bäll vann!
Terre tyckte de va dåligt och dålig utmaning för mig så jag spelade två matcher på www.king.com å jag vann den ena matchen å den andra matchen kom jag 2a!
Jag hoppas vi hinner med en match idag, de borde vi göra vi är så efektiva på dagis nu när vi är så många!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0