Shopping-dag

Idag åkte hela familjen till Kista,
mamma skulle köpa en mobil
å tro mig jag är glad att mammas telefoner håller i evigheter (den hon haft nu har varit med i bilden i ca 6-7 år)
pappa hade hitta nå bra erbjudande hos telia,man skulle få mobilen för ca 400-500 kr, asbra lixom.
vi var först i telia butiken i kista, men dom hade inte mobilen i rött, så vi åkte te telia i vällingby, å mamma ställde nog alla pinsama frågor som hon kunde, killen som hjälpte oss var i min ålder å höll på å börja skratta men log bara lite sött,
mamma fråga, har den inspelning, å han fatta inte så mamma skulle förklara tydligare, ja alltså kan jag spela in om ljud om min dotter ställer sig här å sjunger,.. haha stor chans att jag skulel sjunga..!

sen skulle killen hjälpa mamma med alla inställningar så dom flytta över simkotet,å så ska man slå pinkoden, var av mamma säger nej jag har ingen pinkod, jo säger jag de vet jag att du har, nej säger mamma mer bestämt å killen håller med mig eftersom telefonen ber om koden, jo mamma du har en pinkod jag kan den, var på klockan ringer i mammas  huve, ja men de har jag ju, mamma slår glatt in koden å jag skrattar....

sen fråga hon massa korkade saker, haha ! men nu har mamma en fin telefon med massa finesser som hon provar, hon fotade massor i bilen på väg hem, sen nu på kvällen fick hon musik, så hon har inte vart anträffbar på ett tag. jhaha hon är rolig ibland!


jag shoppade oxå, 1 linne 2 hoodtröjor 1 par shorts på stadium + 1 kjol på tippy
mina kläder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0