Doktorn

Gick till farbror doktorn idag, skulle kolla upp min hals, jag kände i kroppen att de itne var halsfluss, men jag gjorde ett äckligt halsprov iaf, sen kom jag in te doktorn som oxå konstaterade att de inte var halsfluss, utan bara virus å att han inte kunde hjälpa mig, jag berättade mina problem å han sa att jag sak ta kontakt med vårdcentralen där jag bor dvs viksjö, men lätt å få en tid där som man kan ha, eftersom jag blir uppsalabo snart, jag kan gå te doktorn i uppsala om jag har halsfluss men dom gör inga utredningar där, suck! så mamma ska försöka få en tid till mig på vårdcentralen, jag orkar inte ha ont i halsen flera gånger i månaden. man är bra varannan vecka ungefär :S

oftast är de svullet å trångt i halsen, ibland känns de som ett hårstår i halsen, suck, långdraget virus,
jag får leva på ipren, nyttig
diet!
/ Ellinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0