Julafton

Min tjugonde julafton är nu över, och den firades totalt utan julstämmning :S
Men den var bra iaf =)
Vi var bjudna till farmor och farfar, vi kom dit strax innan Kalle, vi har både fikat och ätit massa julmat =)
Jag fick väldigt fina julklappar =), de andra fick oxå fina julklappar såklart =)
Jag fick en ny mobil =), en ny mascara, en värmekudde, påslaka, smycken, lite av varje =)
Jag hade gjort fotoalbum med bilder jag tagit ,till present åt mamma å pappa och Mamma blev så rörd och började lipa :p


efter allt julfirande åkte vi till kyrkan och gick på midnattsmässa, de va ganska så mysigt =)

nu har jag kommit hem, kollat nätet,
ska försöka sova snart =)

det var min julafton i korta drag, imorn bär de av till den underbara staden Uppsala och fira jul med släkten på mammas sida =)


Selma under granen, grenarna är goda att tugga på


Milla och Birk


Selma vaktar julklapparna


Ronja avlöste Selma i vaktandet :P


Syrran julfikar


Mamma å syster

Ronja Birk och Milla

Min julafton med bilder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0