Jobbig dag

Idag har vart en jobbig, seg och konstig dag, å jag har ingen aning om varför.
Redan på morgonen var jag å markus sura på varandara, båda va sega och inget hände, vi låg typ i sängen hela förmiddagen, vi kollade på P3 på tv, de är nå program nu, och Jag hatar P3!
de har typ vart hög jobbig musik hela dagen, de har nog inte vart tyst en minut.

på eftermiddagen fixade vi julkort, de va sjukt segt att skriva alla adresser, men nu är de postade och bör komma fram innan julafton.

efter julkorten som tog flera timmar att fixa åkte vi och handlade,
och här är vi nu, skulle börja med maten men orkade inte.

jag å markus har knappt ätit idag, 3 korvskivor å lite makaroner, inte bra för oss som blir otrevliga med tomma magar.

jag hoppas kvällen blir bättre, känslan i min kropp nu är som kola, seg!
typ kolla på tv hela kvällen

/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0