Idag är en sådan dag som inte borde få finnas!

Började morgonen med att gå upp tidigt :S
vid 09.01 skulle jag ta bussen till mormor, men bussen är förtidig så jag ser den åka :S får stå ute i kylan å vänta 15 min och då missar jag ju anslutningsbussen, så då får jag vänta 10 min extra på de,
Hos mormor fikade vi lite och gick sen till Gränby!
Jag skulle handla kläder, provade massor men ALLT var för litet, jag måste gå upp i storlek 44-46 typ XL  kan jag itne heller ha längre, jag vet att jag inte är smal, men att jag var så tjock kom som en överraskning!
hittade en fin kjol på mq i storlek 42 men de va lite för litet å större fanns inte :S
hittade en skjorta på new yorker i XL den va oxå för liten!
så de blev inte kläder så jul å nyår firas för mig del i mjukisbyxor,

de är ju sjukt mkt folk ute nu, å jag bar på otympliga ömtåliga saker, fick de i en säck inte en liten påse så jag har konkat runt på det,.
sen är de ju pisskallt och blåsigt så de har bara blåst omrking, å de har gjort så ont i kroppen å bära :s

sen när jag ska från stan så missar jag bussen :S å vägrade stå ute i kylan så jag tog en annan buss som går runt hela uppsala innan den kommer till Gottsunda, men då vägrade mitt busskort att funka så jag stoppar upp hela kön och busschafören blev flyförbannad å sa att jag ska trycka på knappen när de står tryck, (precis som jag gjorde), de slutar me att han gör de åt mig å då funkar de ju såklart!

igår böla jag på jobbet, idag böla jag både på stan å på bussen :S

blä, jag är så sjukt trött men hinner inte vila, jag ska jobba 16-21 och jag har inte ens börja packa, pappa ska hämta mig vid 21 :S

jag har ingne lust att fira jul i år, vill bara sitta hemma å banta ner mig till storlek 38 typ!

livet suger!

Kommentarer
Postat av: Emlan

Men Ellan!!! Ellan, du är visst fin! Det är kläderna det är fel på! (Fråga mig...har provat igenom två affärer efter byxor utan att hitta ett enda par som passade...) Och bussar och busschaffisar är dumma ibland! Det händer rätt ofta...det är ju inte ditt fel. Jobbigt med dumma pissdagar! Passa på att njuta i jul! Det är du värd!!! God jul på dig!!

2008-12-23 @ 18:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0