Hund 2008

I lördas släpade jag med mig Markus och Josefin på Hund2008, vi kom in till mässan vid 10, vi gick runt å kikade på vovvarna och på det som fanns till försäljning,
Vi träffade Sanna och Catta och tillsammans åt vi lunch, äckliga hamburgermenyer som kostar skjortan de är ett väligt dåligt köp, men man måste ju ha mat. dock fick jag inte behålla maten mer än 10 min :S men men.
Vi tittade oxå på rasparaden, ca 130 raser var representerade, dock ingen shiba :S,  Jag sa åt markus att säga till om han såg en fin hund som han skulle kunna tänka sig att ha,
Han sa, Jag skulle kunna tänka mig en sån där Samuraj, (han menade samojed) han är gullig min karl, men någon samojed lär vi inte ha förens vi bor i ett snöland.!

Vi träffade oxå på lite fler klassisar och såg lite för oss kända människor =)
Jag såg min klassföreståndare från mellanstadiet, hon såg precis lika dan ut nu så om då, och de läskiga är att vi sett henne i skolkataloger från 84, å hon såg lika dan ut då oxå!

Jag handlade inte så mkt, bra för min plånbok men lite tråkigt, vi kom hem med 2 ben och lite gratisprover på fodret vi ger hundarna =)



En skotte


Lite mopsar


Några samurajer? eller kanske samojeder!


Shibaringen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0