Jäkla katt!

När vi laggt oss i natt så hörde vi hur Selma prasslade, detta är inget ovanligt å Selma brukar busa vid läggdags,
inatt vaknade jag av att de stank fisk, jag började lukta på mig och Markus men vi luktade inget, sen tänkte jag att de kanske va filten, Jag somnade om, när jag vaknade i morse såg jag att Selma fått tag på maten vi köpte igår, den hade hon öppnat å flyttat in i sovrummet, så jag trodde de va den som lukta. eftersom vi köpte 2 foderpåsar tänkte jag rädda den andra innan Selma åt upp den oxå, då märkte jag att de fattades hundgodis jag köpte igår, nå hjortpinnar, gick å letade i lägenheten me hittade de inte, så suckade å tänkte de blev väll kvar på afären då, sen är jag i sovrummet igen å de luktar fortfarande fisk, då kopplar jag, under sängen har Selma lagt dom där stinkande hjortpinnarna, SUCK!
Selma är alltid hungrig  :p

så om det någon gång luktar fisk i sovrummet kolla under sängen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0