Alla hjärtans dag...

Jag och Markus åkte till Järfälla, vi åkte först förbi Eurostop, där köpte jag ett gultfult läppglans med bananlukt, och alla hjärtansdag present till min syrra!, det blev även en lunch i solen =)
sen åkte vi en sväng förbi farmor å farfar och lämnade en bok,
sen kom vi till Järfälla, då var de dags att åka in till stan, där vi skulle möta Monika å Pelle ( kompisar till familjen ) för att bowla,
Det va grymt kul att bowla, även om jag förlorade på min bana :( men jag vann iaf över Markus (som var på banan brevid)♥
Efter bolwingmatchen var det dags för middag, på bangkok köket! det var hur gott som helst :D
Det blev en riktigt lyckad alla ♥dag!


Pelle var den som fick ihop mest poäng på bowlingen

Markus spelar

Min finaste Markus

Jag fick 2 strikes å en spare =)

Den goda thaimaten
min far trodde aldrig han skulle få se mig äta sån här mat!

Pelle och Mamma gillade oxå maten

Halva gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0