Reklamation

Igår gick jag för å reklamera mina skor jag köpte för ca 3 veckor sen, de gick sönder redan förra helgen men har inte orkat fixa d än, klacken hade lossnat :S först ville de inte riktigt ta emot skorna å sa att jag skulle ta d till skomakaren för omklackning, men jag fick iaf byta, sen när jag ska få dom andra säger hon.. nu får du ta dom till skomakaren å klacka om dom.. vänta här nu? nya skor ska man väll inte klacka om de första man gör?

vi får väll se hur länge dessa håller, man kan inge begära hur mkt som helst av skopunkte..

kvinnan innan mig i kassan handla skor, hon fick 3 par skor för 98 kr.. bra jobbat,
49 kr styck sen 3 för 2..

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0