inte riktigt hundra

99 saker du kanske inte visste om mig:
1. Fullständigt namn? Ellinor Alfrida Carolina Berg
2. Exakt ålder? 20 år och 6 dagar!
3. Vart bor du? Uppsala/Järfälla
4. Bor tillsammans med? Mamma pappa syster hundar eller Markus,Abbe å råttorna
5. Husdjur? Hund, katt råttor fiskar
6. Färg på ditt hus? Tegel rött
7. När är du född? 17 okt 88
8. Klass? -
9. Vilket år tar du studenten? Tog -07
10. Något jobb? inhoppar vid behov som personlg assistent,
11. När ska du sova ikväll? mitt i natten
13. Duschat idag? ja, och badat
14. Kramat någon idag? Markus å Abbe
15. Pussat någon idag? Markus
16. Vad har du ätit? världens godaste lassange
17. Dagens klädsel? mjukisar
18. Dagens smink? osminkad
19. Dagens sötnos? Abbe
20. Dagens roligaste? ingen har vart rolig idag
21. Har du många vänner? jag har så jag klarar mig =)
22. Hur många har du kysst? hemligt, men inte så många, jag minns namnet på alla :P
23. Vem kramade du senast? Markus klängde på mig nyss
24. Vem pussade du senast? Markus
25. Hur många har varit otrogna med dig? - inge svar
28. Vem pratade du med i telefon senast? någon från spärrservic
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det : från markus tror de stof hejdå :P
30. Favoritfilm? sex and the city
32. Låt? många bra
33. Mat?  Pasta är bäst, kött å potatisgratäng är oxå bra
34. Dryck? cola light eller nått
37. Stad? jag gillar Uppsala
38. Land? Sverige duger
39. Ämne i skolan? skola är blä
40. År? hum?
SENASTE
41. Personen du tänkte på? mig själv :P haha
42. Personen du kysste? Markus
43. Gången du spydde? länge sen...
44. Gången du grät? -
45. Pizzan du åt? vesuvio som alltid?
46. Gången du var i göteborg? förra sommaren (de va bäst)
48. Gången du var full? -
49. Gången du var hög? aldrig hänt, kommer aldrig att hända
50. Personen som såg dig gråta? Markus antar jag
ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - Hund å Abbe
53. Ut och festa eller hemma och mysa? hemma å mysa
54. Tv-spel eller datorspel?  data
55. Singel eller upptagen? - upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? suck, har alla men är kanske inne 1 ggr i månan eller varannan
59. Big brother eller paradise hotel? haha BB
60. Svart hår eller blont? - på mig? svart!
61. Bruna ögon eller blåa? båda är fint 
62. Choklad eller lakrits? Choklad
63. Göteborg eller stockholm? gillar båda
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
65. Coca cola eller fanta? Cola
66. Pizza eller kebab? - båda är gott
67. Randigt eller prickigt? - vilket som
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? - Leva
ANTAL:
70. Personer du älskar?  några stycken
71. Personer du hatar? gillar  mindre några stycken?
72. Personer som sagt jag älskar dig? typ några stycken, inte räknat
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? de håller jag för mig själv!
74. Glassar du ätit på en dag? oj några sycken?
75. Festivaler du varit på? 1 på senare år, vattenfestivalen som barn
 77. Piercingar har du? 5 i öronen 1 i näsan
76. Gånger du haft minnesluckor? hum
78. Personer du saknar just nu? några stycken
79. Gånger ditt hjärta brustit? -
80. Vad ska du göra i morgon? åka till olivia kontoret å skriva papper
81. Ska du träffa imorgon? jag vet inte, blir nog en del
82. Sjöng du senast för? haha
83. Hade du senast en msnkonversation med? minns inte
84. Spelade du tv-spel med senast? wii med matilda (1)
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? 1
86. Vill du kasta en sten i huvudet på?  0
87. Förtjänar att dö? många
89. Vill du sova brevid inatt? 2, markus å abbe
90. Gör dig glad? några
91. Gör dig ledsen? ingne just nu 
92. Vad vill du helst göra nu? köpa godis
93. Önskar du att du slapp göra? städa diska å tvätta
94. Vill du ha nu? godis
95. Önskar du dig i födelsedagspresent ? jag planerar inte 1 år frammåt
96. Längtar du till? läggdags
97. Tycker du om dina betyg? nej, de är dåliga
98. Ångrar du i ditt liv? -
99. Är det bästa som har hänt dig? oj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0