Förvirrad?!?

Jag är inne i en period, en dålig, jag har inte koll på något och jag är så förvirrad, vet inte alls vad de beror på?
jag har ingen koll på dagarna?, jag har legat en dag före nu, både igår å idag, jag springer å kollar mitt jobbschema några gånger per dag bara för att inte missa en jobbdag? de kan ju vara idag tänker jag,
mkt obehagligt är de att inte ha koll på livet,
tur att jag har tapetserat kylskåpet med postitlappar med viktig info
 hoppas de går över snart å jag har koll på läget igen =)

läggdags nu
/ E

Kommentarer
Postat av: Pär

Så känner jag också ibland. Någon veckan var jag helt snurr och hade tappat bort vilken dag det var, kunde inte tänka klart och inget gick som jag ville. Det går över vill jag lova :) Kram

2008-11-23 @ 10:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0