Andas ut

Äntligen lugn å ro å jag kan andas igen,
blev väckt 8.20 imorse å fick hoppa in å jobba, kom te jobbet 9.30 å skulle jobba 2 timmar å sen springa te bilskolan, men vi blev sena å jag blev sen te bilskolan, så jag skynda mig allt va jag kunde, vilket är svårt på halt väglag + med förstora skor, gick rakt fram hela vägen å stanna knapt för bilarna utan bara gick å gick, försökte få tag på markus, men ne då krånglar telefonen, å sen när de funkar måste de berätta hur lite pengar jag har, sen svarar inte markus när jag kommer fram, SUCK, blev uppringd sen iaf å fick numret te bilskolan å kunde säga att jag va sen. efter bilskolan sprang jag å köpte mat, å sprang å jobba igen, 13.30- 16, men ne jag kom itne iväg fören 16.45 å då ska de tilläggas att mitt andra jobb blev flyttat till (skulle börja 16) 17.00 men jag kom iaf dit 17.30 me andan i halsen, jag hatar stress! ofta är de ju lungt på jobbet men de har vart så stressigt idag.. nu är jag hemma å andas ut =)
ska varva ner å sen sova hela dagen imorn =)

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0