En dag i Stockholm

Imorse åkte jag, Markus och Matilda L till Stockholm.
När vi var framme delade vi på oss, Markus och Jag åkte hem till Matida S på Fridhemsplan, Vi hälsade på Matildas pippi Candy!
När magarna skrek begav vi oss iväg på jakt efter mat, vi sprang även förbi Kungsholmsfoto så vi sprang in och köpte en kamera till mig! Hmm, det lät som ett impulsköp, men jag har ju planerat i typ nått år nu att köpa ny kamera så de va allt annat än impuls! vi hittade även lite mat, maten tog vi med oss till Kronobergsparken, Så en liten picknik i vårsolen blev det!
Mätta i magen traskade vi in mot city, Där letade vi reda på Matilda L, vi gick till Kungsträdgården och tittade på körsbärsträden som stod i blom!
Tillsammans åkte vi sen tillbaka till Fridhemsplan och mötte upp Lovisa, Hanna och Luna. Vi traskade till vasaparken och köpte glass! MUMS!
När Luna som inte fick någon glass blev hungrig, gick vi hem till Lovisa igen, Där fixade vi pizza (inte till Luna dock) Som vi smaskade i oss, Sen började jag och Markus att tänka på refrängen och åkte hem till Underbara Uppsala igen!

Idag måste ha vart bästa dagen på länge!
Jag är så glad!

Imorgon kommer bilder från både nya och gamla kameran!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0