Bra onsdag

Det är svårt att toppa gårdagen men idag va nästan en lika bra dag!
Markus och jag åkte runt på förmiddagen och letade krukor och köpte kattmat!
Sen hamnade vi på stan och fotade i stadsträdgården, efter det gick vi till stan för att leta efter en vårjacka till mig, men de fanns inte i någon affär i hela stan!
Hittade istället en skjorta ett linne och en klänning, allt på HM!
Även en glass i Rosenparken hans med!

När vi kom hem blev det middag på balkonen!
Nyss la jag upp auktioner på Tradera! Hoppas på att bli rik ;)

Nu ska vi dricka te framför efterlyst och hoppas på att lena stämmbanden så jag slipper låta som en kråka!


Underbara stadsträdgården


Svandammen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0