Helgen

Igår var det fullt upp, först jobb 8-16, sen åkte jag till mormor och morfar och smakade på det som de bakat under dagen =) Efter det gick vi och storhandlade jag mamma och pappa. Jag och Markus hade handlat det mesta under veckan, men nu har vi fyllt upp frysen, Tack mamma och pappa =)
Pappa fixade även lite elarbeten till oss så vi slipper ha miljoner skarvsladdar! Mkt bra! jag hatar sladdar!!
Efter det åkte vi till Simon som fyller år i veckan på kalas =) Grattis Simon

Idag jobb 8-16 igen.
Efter det mötte jag upp Markus vid slottet så tittade vi på unt fyrvekeriet. Dimma förstörde dock mkt av effekten.
Sen gjorde vi lixom alla andra en sväng ner på stan. Vi käkade lite, en god gyrostallrik =)
Efter det gick vi på bio, och såg luftslottet som spärngdes. Den var bra!

Nu har vi kommit hem och landat!
Tänt första adventsljuset =)
Spenderat pengar på pärlor på tradera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0