Ingen glass, men desto mera tvätt!

Markus hämtade mig efter jobbet idag, vi åkte förbi Gottsunda C för vi tänkte lyxa till det med Ben & Jerrys glass ikväll. fanns massa olika smakar att välja på  inne på ica! dock var dessa inlåsa i fysen,, å jag orkade inte leta reda på någon som kunde öppna. Irriterande, de är glass inte diamanter lixom!
Sen kollade vi på Willys, Ica svamptoret och Coop men inte hade någon glass till oss inte. så vi fick klara oss utan glass idag!

Ikväll har vi vart på dejt, inte med varandra utan med tvättstugan.. vi hade sjukt mkt tvätt :( så tråkigt!

Imorgon kommer familjen på besök, pappa ska göra eljobb ( jag överlåter det till honom efter mina tappra försök att koppla saker, jag vågade inte ens nämna de i bloggen)  Mamma å syster ska jag roa med pärlor :P
jag ska göra ettbrunt armband så långt jag kommit i planeringen!

På kvällen imorgon ska vi ut och äta med släkten =) Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0