Mitt körkort

Vägen till mitt körkort har vart långt!
Men nu har jag nått mitt mål!

Gjorde teorin i tisdas förra veckan! jag trodde inte jag kunde ett skit av den!
På väg till bussen kom jag på att kolla att legget var med. det var de inte!! jag har alltid det i min plånbok och använder de aldrig så jag kunde inte minnas vart jag haft det senast. jag greps av panik eftersom bussen skulle gå snart. jag springer hem och tömmer ut handväskan på golvet och längst där inne i väskan låg det. sprang till bussen! Tog foto till körkortet å de blev sajko!
Skrev teorin och kände mig sjukt osäker! tydligen helt i onödan! 63/65 på provet! och för 1a gången gick jag från provet först. jag brukar vara seg på prov!

GIck och väntade på denna dag.! sov knappt inatt och varit sjukt nervös. hade ont i magen och benen pga nervorositeten
Körde på tok för fort till VV. fick en körgubbe och hans praktikant så min körlärare fick stanna kvar på VV
Fick börja med att göra kontroll under huv. det gick galant!
Var nervös hela körningen. fick backa runt hörn 2 ggr och stanna för en katt. det är de jag minns från körningen!


Jag trodde aldrig jag skulle klara detta!
men nu är det gjort helt i hemlighet!
Bara jag och körläraren visst när detta va =) !

Idag är jag bäst :P

Kommentarer
Postat av: Linn

Grattis=) Visst är det skönt när man ätnligen klarat det:D

2009-03-26 @ 14:19:03
URL: http://nush.blogg.se/
Postat av: cia

Grattis :)

Supper kul läsning man fick när man gick in på din blogg, och inget har du sagt heller ;)

ha de supper bra så ses vi

2009-03-26 @ 17:03:25
Postat av: Matilda

Grattis :D

2009-03-26 @ 17:06:35
Postat av: Markus

Grattis älskling! Ikväll ska du få skjutsa mig runt hela Uppsala.

2009-03-26 @ 19:07:58
URL: http://klarapixel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0