En dag på stan

Mötte upp Catta strax innan 11 idag, vi konstaterade att vi inte vart på stan på evigheters evigheter. varken tillsammans eller var för sig!

Var iaf hur kul som helst att ses.
Catta är som jag när de gäller shopping!
Man går in i en affär, blickar över
Inser att man inte vill ha något
Och går ut igen
Så på bara någon timme  hade vi gått i alla ( nästan ) klädaffärer i stan
Vi är enormt effektiva

Men trots allt hittade vi lite grejer!
Catta köpte en söt ljusgrön topp
och Jag kom hem med ett par svara byxor och cocste!

Eftersom vi sprang så fort blev de kurr i magen och vi gick till Vapiano
Hann även med en fika på waneys. där fick vi dagens skratt

Killarna framför oss i kön
- Men hur kan du tåla grädde om du är laktosintollerant?
- Nej alltså det är bara mjölk jag inte tål!


På eftermiddagen åkte jag hemmåt igen, möttes upp av mamma och pappa i Veddesta C. mamma och jag köpte varsin fleeströja 60kr styck!

Efter det kom Linda förbi här och visade bilder från hennes Asien resa =)

Sen var det melodifestival.

snart läggdags!


Min enormt goda carbonara =)

Cattas mat,  tomatsås och mozarella


En lyckad dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0