Spenderat pengar!

I måndas började Markus jobba i parken! efter en dag där va han lite krasslig, men de gick över fort och på tisdagen var han pigg! Men då hade jag fått skiten, jag tror jag hade feber å allt men vid middagen ( av alla stunder på dagen ) svettades jag bort den! så idag är jag pigg!
Imorse när Markus väckte mig strax efter sex var jag till å med pigg! skumt!

Idag jobbade jag hela dagen, på jobbet funderade jag en del, och kom fram till följande.. Va skönt att vi handlade igår, då kan vi vara hemma idag och slipper spendera pengar,
en stund senare skickade jag sms till Markus och frågade om vi skulle på Ikea och Biltema! och så blev de, spenderade massa pengar :P
Köpte lite små saker på Ikea, ett nytt cykellås på Biltema och sen hittade jag även ett linne på Lindex!

Just ni sitter jag och planerar midsommar med Catta =)
Jag längtar!

Nu är det läggdags snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0