Ikea x 2

Imorse kom min familj hit med flera kassar av mina saker, böcket, tavlor och småplock... jag har ingen aning om vart allt de ska få plats?
Tillsammans åkte vi till moster Veronica på lunch, och sen blev de en sväng på Ikea, såg då 2 möbler jag vill ha på balkongen, så när Markus slutade jobbet åkte vi dit igen, och handlade =)
nu är första möbeln ihop skruvad, bara en kvar  =)
Hittade även 2 stora krukor till balkongen när vi var på maxi =)

Imorgon är det jobb igen som gäller :( känns drygt att gå tillbaka dit nu efter 2 veckor..
På fredag har vi finbesök så måste städa imorgon efter jobbet. plus att jag lovat Markus att baka 2 kakor till han som han kan ta med sig till jobbet,

Fullt upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0