kväll

ikväll jobbade jag och de var så segt,

jag har även brutit mitt nyttiga trend och de känns förjävligt :(
Jag började må dåligt på jobbet, de svartnade för ögonen så jag böjde ner huvudet för att få ner blod dit å slippa svimma, samtidigt som jag står där som en pajas så rinner svetten, framförallt i pannan, ryggen och på benen :s 

då insåg jag hur hungrig jag var, magen va helt tom, så  jag fick ta vad som fanns på jobbet och de var bara pepparkakor, 
så jag syndade en pepparkaka de va nödvändigt men känns inge kul att sluta vara nyttig på ett sånt sätt, men nya tag nu. 

när jag kom hem hade Markus fixar fiskpannetter och potatismos =) så nu är jag mätt å glad igen,

nu är de läggdags, sköönt med en tidig kväll =)

Godnatt / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0